Si el proper més de juliol esteu a la muntanya tenim dues cites. Ens agradarà veure-us!
Dijous 11 Juliol. 22h. Tremp. Pç de l’esglèsia.
Dijous 18 de juliol 20h. Barruera. Vall de Boí.
Carolina Blàvia presentar el seu nou treball discogràfic. Després de més de deu anys en el món del Fado, Carolina Blàvia inicia l’any 2013 una nova etapa amb el fado com a teló de fons. L’objectiu és tenir un segell i identitat personal després de fer una immersió profunda en l’estil. Una nova etapa que destaca per la composició de temes propis i que culmina amb la presentació del disc Destino meu. Aquestconté onze cançons originals, produïdes i arranjades per @panchomarrodan.Temes cantats en català i portuguès.
Després de 10 anys al capdavant del grup EnFado, Carolina Blàvia inicia una nova etapa amb el fado com teló de fons, el "so" com a matèria primera.
Carolina Blàvia ha viscut sempre el fado d'una manera particular. Inicia el seu projecte l'any 2002. En aquell moment, en què el fado encara no gaudia de la popularitat actual, va crear “EnFado” en la que versionaven fados amb instruments no habituals de l'estil i també donant un caràcter propi, més popular potser, allunyat de la sonoritat típica del fado més hortodox.
Veure de la font; integrar per transformar.
Gran coneixedora de Portugal, sobretot de Lisboa i de la vida “fadista” lisboeta, ha viatjat nombroses vegades al país veí i ha participat i col·laborat en diverses sales de fado de Lisboa -Portugal- on ha realitzat varies col·laboracions; "fàbrica do Braço de prata" , "Mesa de Frades", “Club de Fado” o "Tasca do chico" són algunes de les sales on ha actuat.
Carolina Blàvia canta amb Portuguès i també en Català. Ha musicat poemes i també traduït alguns fados (clàssics i actuals). Tot i que el seu objectiu es tenir un segell i identitat pròpia, ha fet una immersió profunda en aquest estil que li serveix d'inspiració en tots els seus treballs.
Mostra més entrades