Crònica amb imatges i poques paraules.

Per que una imatge val més que mil paraules, deixeu-me expressar-ho  tot breument….

Destacant allò que m’emporto i allò que he gaudit:

Bon ambient, acollida, amabilitat, bona disposició, fluïdesa….

diari d'alcala 1

Premsa Alcalá la Real
Premsa Alcalá la Real

Xerrades, exposicions, concerts, temps de lleure…. i tot tranquil·lament, sense corre, cada cosa al seu temps. Ha estat magnífic!

Gràcies a tota l’organització a la Directora d’Artecittá, Mª José de Cordoba, a l’Ajuntament i els tècnics de cultura de Alcalá la Real i a tots i totes els participants que han aconseguit que passéssim uns dies magnífics d’aprenentatge i art.

Gracias  Gràcies  Thank you  Merci  Obrigado Dank Grazie

Alexandra Rieger,Jasmin Sinha,Carolina Blavia,Alexandra Kirschner
Alexandra Rieger,Jasmin Sinha,Carolina Blavia,Alexandra Kirschner

 

Wilton Azevedo. Phantha Rei.
Wilton Azevedo. Phantha Rei.
Arlene Rabinowitz i Noemí Pardell
Arlene Rabinowitz i Noemí Pardell
UniverFado.  Moment abans de començar l'actuació.
UniverFado.
Moment abans de començar l’actuació.
Moments Actuació Pantha Rei.
Moments Actuació Pantha Rei.
Phantharei Wilton
Actuació Pantha Rei

 

Moments del congrés
Moments del congrés
Dinar un dia qualsevol...
Dinar un dia qualsevol…
expo
Exposicio al “Palacio Abacial” de Alcalá.
Visitant el Castillo de la Mota. Alcalá la Real.
Visitant el Castillo de la Mota.

 

Orquesta Provincial de jaén. Concierto Khromaticón. Samuel Pascoe.
Orquesta Provincial de jaén. Concierto Khromaticón. Samuel Pascoe.

 

Publicat per Carolina Blàvia

Després de 10 anys al capdavant del grup EnFado, Carolina Blàvia inicia una nova etapa amb el fado com teló de fons, el "so" com a matèria primera. Carolina Blàvia ha viscut sempre el fado d'una manera particular. Inicia el seu projecte l'any 2002. En aquell moment, en què el fado encara no gaudia de la popularitat actual, va crear “EnFado” en la que versionaven fados amb instruments no habituals de l'estil i també donant un caràcter propi, més popular potser, allunyat de la sonoritat típica del fado més hortodox. Veure de la font; integrar per transformar. Gran coneixedora de Portugal, sobretot de Lisboa i de la vida “fadista” lisboeta, ha viatjat nombroses vegades al país veí i ha participat i col·laborat en diverses sales de fado de Lisboa -Portugal- on ha realitzat varies col·laboracions; "fàbrica do Braço de prata" , "Mesa de Frades", “Club de Fado” o "Tasca do chico" són algunes de les sales on ha actuat. Carolina Blàvia canta amb Portuguès i també en Català. Ha musicat poemes i també traduït alguns fados (clàssics i actuals). Tot i que el seu objectiu es tenir un segell i identitat pròpia, ha fet una immersió profunda en aquest estil que li serveix d'inspiració en tots els seus treballs.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: